Baas in AI Academy voor Bedrijven

Geef je team toegang tot de Baas in AI Academy – zonder gedoe.

βœ… Toegang voor meerdere gebruikers

βœ… Automatische accountkoppeling via domeinnaam

βœ… Microsoft Single Sign-On (SSO)

βœ… Beheerdersdashboard

βœ… Handleiding inbegrepen

βœ… Volledig online & up-to-date

Jouw team of organisatie toegang geven tot de Baas in AI Academy zonder gedoe met losse accounts of handmatige uitnodigingen?

Onze Enterprise Contracten maken dat eenvoudig, veilig en schaalbaar.
Ideaal voor bedrijven, onderwijsinstellingen en overheden die AI serieus nemen.

Hoe werkt het?

πŸ“§ Je stelt een domeinnaam in (zoals @bedrijfsnaam.nl)

πŸ‘€ Krijg toegang voor medewerkers tot de volledige Baas in AI Academy, gedurende 1 jaar.Β 

πŸš€ Direct toegang, zonder handmatig toevoegen

πŸ” Inloggen via Microsoft SSO

πŸ§‘β€πŸ’Ό De beheerder houdt overzicht via een persoonlijk dashboard

Ideaal voor bedrijven die AI willen integreren in hun werkprocessen, teams in marketing, sales, IT, HR of operations, onderwijs- en zorginstellingen, Γ©n voor overheden, startups en scale-ups die vooruit willen met AI.

Klaar om je team een voorsprong te geven in AI?

Bekijk direct onze zakelijke pakketten en start vandaag nog.

10

Gebruikers

Nu bestellen

50

Gebruikers

Nu bestellen

100

Gebruikers

Nu bestellen

500

Gebruikers

Nu bestellen

1000

Gebruikers

Nu bestellen

∞

Gebruikers

Nu bestellen

Enterprise Contract voor een andere opleiding / product?

Meest gestelde vragen (FAQ)

Ja, voor bedrijven bieden we enterprise contracten met automatische toegang op basis van e-maildomein en SSO. Dit betekend dat gebruikers middels de “Doorgaan met Microsoft” of “Doorgaan met Linkedin” knop kunnen inloggen op de aanmeld pagina.

Via deze link vind je de instructies voor de gebruikers om toegang te krijgen tot het Enterprise Contract-product. Tip: Deel deze pagina met alle gebruikers van het contract.

Wanneer je een Enterprise Contract aanschaft, krijg je toegang tot het Enterprise Contract Manager-dashboard in je account.

In dit dashboard kun je het contractoverzicht bekijken, zoals de start- en einddatum, het aantal resterende dagen, toegewezen gebruikers en beschikbare producten.

Gebruikers kun je eenvoudig toevoegen: automatisch op basis van het domein of handmatig via het e-mailadres. Dankzij filters, zoekfuncties en een overzichtelijke tabel vind je snel de juiste gebruiker. Je kunt gebruikers ook verwijderen of uitsluiten; deze komen in een exclusielijst, zodat je altijd inzicht hebt in de verwijderde gebruikers.

Bij aankoop van een van onze kant-en-klare Enterprise-producten wordt de persoon wiens factuurgegevens (naam en e-mailadres) zijn ingevuld automatisch aangewezen als contracteigenaar. Indien gewenst, kunnen wij dit later aanpassen.

Heb je een maatwerkproduct aangevraagd? Dan wordt de aanvrager standaard ingesteld als contracteigenaar. Ook dit kan later door ons gewijzigd worden, mocht daar behoefte aan zijn.

Je kunt betalen via iDEAL, Creditcard of Bancontact. Bij aankopen boven de €9000 kun je alleen betalen met bankoverschrijving. Je ontvang na het plaatsen van je bestelling de betalings instructie per mail.Β 

Voor bedrijven die werken met inkooporders / factuur voordat er betaald kan worden: We bieden hiervoor de mogelijkheid om na het plaatsen van de bestelling een Pro-Forma Factuur te versturen.

Je kunt niet op rekening betalen. Echter, bij bestellingen van onze Enterprise-producten boven de €9000 is het mogelijk om een Pro-Forma factuurΒ te ontvangen voorafgaand aan de betaling en na het plaatsen van de bestelling.

Zo werkt het:

  1. Voeg het gewenste Enterprise-product toe aan je winkelmandje en ga naar de afrekenpagina.

  2. Kies bij betaalmethode voorΒ β€œBetalen met bankoverschrijving”.Β 

  3. Vul je gegevens in en klik opΒ β€œBestelling plaatsen”.

  4. Je ontvangt direct per e-mail een bevestiging met onze betaalgegevens (naar het e-mailadres dat je hebt opgegeven).

Indien een Pro-Forma Factuur gewenst is, laat het ons dan weten per mailΒ [email protected]. We sturen dan z.s.m. de Pro-forma Factuur toe.

Nadat de betaling bij ons binnen is ontvang je automatisch een Factuur.

Werk je met een inkooporder en moet er eerst een factuur zijn voordat er betaald kan worden?

Indien je organisatie werkt met inkooporders, kun je als volgt te werk gaan (alleen bij aanschaf van producten meer dan €9000):

Let op: diverse (overheids) organisaties maken reeds gebruik van deze werkwijze bij ons.

  1. Plaats uw bestelling via de website
    Voeg het gewenste Enterprise-product toe aan uw winkelmand en ga naar de afrekenpagina.

  2. Kies voor β€˜Betalen met bankoverschrijving’
    Selecteer deze betaalmethode en vul uw bedrijfsgegevens in. Klik vervolgens opΒ β€˜Bestelling plaatsen’.

  3. Ontvang bevestiging met betaalinstructies
    Je ontvangt per e-mail een orderbevestiging inclusief onze betaalgegevens.

  4. Maak een interne inkooporder aan
    Op basis van de ontvangen gegevens kun je zelf een inkooporder opstellen binnen uw organisatie.

  5. Optioneel: Vraag een Pro-Forma factuur aan
    Indien nodig kunnen wij u een Pro-Forma factuur toesturen. Stuur hiervoor een verzoek naarΒ [email protected].

  6. Ontvang de officiΓ«le factuur na betaling
    Zodra de betaling is voldaan, ontvangt u automatisch de definitieve factuur.

We biedenΒ nietΒ de mogelijkheid om op rekening te betalen / factuur.

Wij bieden geen betaling op rekening aan, en dat doen we met een reden:

  • Wij zijn – nogΒ πŸ˜‰Β β€“ geen bank en schieten geen bedragen voor.

  • Volgens de Nederlandse wet zijn wij verplicht de btw direct afdragen, Γ³Γ³k als de betaling nog niet is ontvangen.

  • We voeren geen debiteurenadministratie.Β Zo houden we onze prijzen eerlijk en onze dienstverlening snel.

Dit is vergelijkbaar met hoe het werkt bij een supermarkt als consument of andere webshops: ook daar betaalt u vooraf, en niet achteraf op rekening. Diezelfde werkwijze hanteren wij.

Goed om te weten:
Bij bestellingen vanaf €9.000 is het wΓ©l mogelijk om na het ontvangen van de bestelling een Pro-Forma factuurΒ te ontvangen, zodat u een inkooporder kunt aanmaken en daarna kunt betalen.

  • Pro-Forma factuur: een voorlopige factuur zonder juridische waarde. U kunt deze gebruiken om een inkooporder aan te maken of een interne goedkeuring te verkrijgen.

  • Normale factuur: een officiΓ«le factuur die pas wordt verstuurd nadat de betaling is ontvangen. Deze gebruiken wij voor de boekhouding en btw-aangifte.

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een e-mail met hierin de betaal gegevens.

Zodra de betaling is goedgekeurd ontvang je van ons de officiΓ«le factuur en wordt de bestelling afgerond, zodat je direct aan de slag kunt.Β 

VervolgensΒ ontvang je het Enterprise-contract met het door jou gekozen aantal gebruikers, plus een beheerdershandleiding voor het Enterprise Contract Manager-dashboard.

onze Klanten claimen hun voorsprong, jij ook?Spaceman Icon